søndag 28. oktober 2012

Lillemille.dk





Vi var så kjempeheldige å få i premie et klesstempel fra Lillemille.dk til treffet, i tillegg til 10 % rabatt til alle landstreffdeltakerne.   

Lillemille.dk er en dansk nettbutikk som produserer blant annet tøystempler og smokker (alle sorter!) med navnetrykk. Her finner du hyggelige priser og kjempegod service! 



Jeg har selv kjøpt klesstempel (etter anbefaling fra andre BIA-jenter) fra Lillemille.dk, og er kjempefornøyd! Det er også veldig praktisk og greit med smokker med navn i barnehagen. ANBEFALES!

Hos Lillemille.dk kan du lage klær med personlig trykk, feks en "Jeg skal bli storebror"-body eller en farsdagsgenser. 





1 kommentar:

  1. Det stempelet ville jeg vinne :D menmen, jeg får bruke mine 10% og kjøpe et selv! :D

    SvarSlett