onsdag 17. oktober 2012

Prinsesse Hermine


Prinsesse Hermine eies av Ida Grindstad 
som designer og lager unike personlige smykker

"Smykkekolleksjonen består av alt fra flotte, nøye utvalgte smykker til personlige smykker med ditt favoritt bilde som jeg designer bare til deg! Andre smykker er håndplukkede fra ulike leverandører.
På denne måten får du som kunde et spennende sortiment! Jeg er hele tiden på utkikk etter nye unike smykker, og jeg får inn nyheter hver uke. 
Jeg har et stort utvalg av både dame-, herre- og barnesmykker."


Sjekk nettbutikken til Prinsesse Hermine, og du kan drømme deg bort litt. 
Det er i tillegg fraktfritt.
Og dere, nå nærmer det seg jul og julegaver...
Her har du mange gode forslag, og du trenger ikke gå ut av stolen en gang!


Hun har facebookside også, 
hvorfor ikke stikke innom å trykk på liker da vel;

1 kommentar:

  1. Stilig! Nå vet jeg hva jeg skal gi ei venninne til jul :D

    SvarSlett